Garanția produselor
SC Krista Perfect Distribution SRL cu sediul social în Fundeni, Str. Cireșului, nr. 43G, jud. Ilfov nr. de ordine in Registrul Comerțului - J23/3131/2019, avand codul unic de inregistrare 25449936 , cont IBAN RO32BREL0002001295630100 deschis la LIBRA BANK sucursala COLENTINA, declară pe propria răspundere, în conformitate cu pevederile O.G. nr.21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii 296/2004 privind Codul Consumului și ale Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, că produsele comercializate sunt în conformitate cu normele în vigoare ale Comunitaății Europene.
Pentru produsele comercializate, SC Krista Perfect Distribution SRL acordă o garantie de conformitate în conditiile Legii 449/2003, calculată de la data achiziționării produselor, garanțtie oferită în baza facturii.
Modalitatea de asigurare a garanției de conformitate
În condițiile Legii 449/2003, vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existent la momentul livrării produselor.
Garanția produselor
KRISTA PERFECT DISTRIBUTION SRL oferă o garanție legală (2 ani) pentru produsele care prezintă defecte de fabricație.
Această garantțe legală începe să curgă din ziua achiziției produsului și se consideră valabilă numai pentru persoana care a cumpărat produsul, în baza facturii fiscale.
Vă rugăm să păstrați dovada achiziției produsului (număr comandă, chitanța, bonul fiscal, factura din cont etc)
Garanția este valabilă numai pe teritoriul României și trebuie înregistrată ca atare.
Ce acopera garantia legala Krista:
- orice defect de producție, orice lipsă de conformitate.
Ce nu acoperă garanția legală Krista:
- uzura normală a produsului;
- utilizarea defectuoasă a produsului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare ale acestuia;
- deteriorarea accidentală sau intenționată a produsului;
- deteriorările cauzate de către companiile de trafic aerian;
- reparațiile sau modificările executate de către o persoană neautorizată;
- utilizarea unor accesorii sau piese de schimb neomologate de către Krista;
- răzgândirea clientului cu privire la achiziția efectuată;
- produsul nu mai corespunde dimensiunilor copilului;
- deteriorarea bureților care îmbracă mânerele căruciorului, roților și materialelor textile ca urmare a utilizării produsului.
Procedura în caz de defecțiune a produsului aflat în garanție:
- în primă instanță, vă rugăm să contactați vânzătorul de la care ați achiziționat produsul și să îi furnizați dovada achiziției (chitanța de la curier, număr comandă, factura din cont etc);
- dacă produsul se va considera defect după evaluarea acestuia, Krista poate proceda astfel, după caz:
- va oferi piese de schimb;
- va repara produsul;
- sau îl va schimba - în acest caz, produsul defect și aflat în garanție se va schimba cu un produs identic sau similar, dacă produsul deținut de client nu se mai află în stoc, nu se mai produce sau prezintă vicii ascunse sau care nu au putut fi prevăzute la momentul achiziției. În condițiile în care clientul va accepta produsul similar, iar acesta este mai ieftin decât cel achiziționat initial sau se află într-o campanie de reducere, se va lua în considerare prețul întreg al produsului similar (ofertele nu pot fi cumulate), iar diferența dintre acesta și produsul inițial se va achita în produse, la alegerea clientului.
Conform legii, produsele gonflabile nu beneficiaza de garantie, de aceea Krista recomanda si asigura schimbul produselor cu defect in termen de 48 de ore de la receptionarea coletului - recomandam umflarea si probarea produsului in maxim 48 de ore pentru a sesiza orice defect de fabricatie. Orice sesizare primita ulterior, nu face obiectul returului sau a garantiei.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută într-un termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunostința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire (curier).
Lipsa conformității produselor trebuie notificată Vânzătorului într-un termen de 2 luni de la data constatării acesteia. Până la proba contrară, lipsa de conformitate aparută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Dacă defectul reclamat de către Cumpărător nu a survenit din fabricație, Krista își rezervă dreptul de a repara produsul sau de a furniza piese de schimb doar contra-cost.
Această garanție se oferă în afara drepturilor noastre statutare, fără a le înlocui.
Puteți solicita piese de schimb prin intermediul unui e-mail la adresa [email protected], cu specificarea numărului de comandă sau a numărului de factură.
Pentru garanții, înștiințarea se va face prin una din urmatoarele metode: