Bine ati venit!

In perioada 20 Iulie - 3 August suntem in concediu. Toate comenzile, sesizarile si retururile vor fi procesate incepand cu data de 3 August.

Va multumim pentru intelegere.

Toata echipa Krista.ro

 Cum plătesc?  |  Cum primesc coletul?  Cum returnez?  |  Termeni și condiții  |  Servicii produse  |  Cookie Law  |  Contact

Termeni și condiții

Efectuarea unei comenzi pe site-ul http://krista.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos, de aceea va rugam sa cititi.

Este posibil ca anumite produse sa nu fie disponibile, deoarece intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, stocul sa se modifice sau stocul real sa fie diferit de cel online. Daca un produs comandat nu mai este pe stoc, veti fi anuntat in mail-ul de confirmare al comenzii sau ulterior de catre unul dintre consultantii nostri, prin email sau telefonic.

Dupa ce ati lansat comanda, veti primi un email cu rezumatul acesteia (comanda va avea statusul "Comanda in asteptare confirmare stoc"). Acest email reprezinta doar inregistrarea cererii dvs de comanda, nu si confirmarea prezentei produselor in stoc. Dupa verificarea fizica a stocului si ambalarea produselor, veti primi un email de confirmare expediere a coletului, ceea ce inseamna ca produsele comandate sunt pe stoc, au fost ambalate si predate curierului pentru a fi livrate.

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a descarca factura (factura se trimite fizic in colet doar la cererea expresa a clientului), a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Preturile afisate includ TVA.

Krista.ro si tot continutul acestuia este detinut de catre:  SC Crisor Perfect Distribution SRL - CUI.RO25449936 - J40/4967/2009 - Bucuresti.
Acesti “termeni si conditii” se constitue ca si contract in momentul confirmarii noastre scrise ca produsul exista fizic in stoc si poate fi expediat de la noi. 

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Imaginile produselor din magazin sunt cu titlu de prezentare. Produsele pot diferi uneori fata de imaginile ce le prezinta in fotografii, in functie de furnizorii cu care lucram si in functie de stocul existent. Pentru a evita confuziile, intrebati de disponibilitatea produsului ca forma, culoare sau alte variabile inainte de a comanda, daca nu este specificata exact culoarea, dimensiunea, modalitatea de ambalare sau numele exact (de exemplu la personaje, imprimeuri, combinatie de culori).

METODE DE PLATĂ

1. Numerar

2. Card bancar

3. Transfer bancar

1. Numerar

    Plata numerar se va face în momentul primirii produselor comandate. Livrarea produselor se face printr-un curier rapid. În momentul recepționării produselor se va face plata. Incasarea banilor se va face de catre agentul care vă livrează produsele.

2. Card bancar

      SC Crisor Perfect Distribution SRL deținătoarea Krista.ro incaseaza on-line contravaloarea produselor sale prin intermediul serviciului de plata on-line a procesatorului de plăți LibraPay.ro si Euplatesc.ro

    Puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: card de credit/debit, transfer bancar/ordin de plata. Daca ati selectat card de credit/debit ca metoda de plata, este necesar sa completati un formular cu datele despre acesta. Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi, de asemenea, prin e-mail.

Despre tranzactiile procesate prin euplatesc.ro

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
 
Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
 
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
 
Prin card de credit emis de BCR:
E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobândă si bani inapoi!
Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website https://krista.ro/  si beneficiezi de oferta standard de  10 rate fara dobanda! Mai mult, primesti anual  1% bani inapoi.  
Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt: BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless), BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa, MasterCard GOLD EUR, BCR Wizz Air MasterCard, EPB Platinum sau World Signia MasterCard.
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar" si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
 
Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT)
Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania pe site-ul https://krista.ro/  si beneficiezi de:  pana la 10 RATE fara dobanda pentru orice plata, daca alegi plata in rate, 0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integrala, perioada de gratie de pana la 56 de zile – valabila pentru toate tranzactiile ( plati la comercianti –integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc )
Sunt incluse in programul Star Card  cardurile de cumparaturi:  Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic si Visa Flying Blue Premium.
 
Prin card de credit emis de BRD Finance
Platesti rapid si in deplina siguranta : 
a)     plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile :  0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie,  0% comision pentru tranzactia efectuata.
b)     plata in rate cu 0% dobanda, alegand  durata  de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
 
Prin card de credit emis de Alpha Bank
“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau  de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD,  MASTERCARD CREDIT)
Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

3. Transfer bancar

    În acest caz este nevoie ca la finalul comenzii să ne precizați acest lucru, iar după confirmarea telefonică a comenzii (confirmare stoc sau culoarea aleasa sau masura) veți primi datele noastre bancare și veți putea face transferul bancar.

LIVRAREA

 Metode de transport

  • DPD Curier - livrare in 1-3 zile lucratoare oriunde in tara

 Costuri de transport

    • 13.90 lei - plata ramburs la curier
    • 9.90 lei - plata online cu cardul
    • valoare comanda peste 199 lei - transport gratuit
  • ORIUNDE ÎN ROMÂNIA (indiferent de greutatea coletului)
  • Livrare în 1-3 zile lucratoare de la expediere (termen influentat de localitate si rutele curierilor). Sambata si Duminica nu sunt considerate zile lucratoare.
  • Livrare in 24-48 ore de la expediere, respectiv 48-72 ore catre localitatile cu km exteriori, doar in zilele lucrătoare;

Politica de returnare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului ...asa cum prevede legislatia romaneasca.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 

In acest caz instiintarea se va face din formularul special creat in contul dvs sau din pagina de contact (http://krista.ro/contact-krista) alegandu-se "Returnare produs/comanda" ca subiect sau in scris la adresa de mail: krista@krista.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, impachetat suplimentar fata de ambalajele originale, asa cum a fost livrat). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client (conform art.14 din OUG 34/2014), iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la notificare. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, legea ne da dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. OUG nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG nr. 34/2014.

Orice retur ridicat de firma de curierat cu care colaborăm va beneficia de un tarif fix de 20 lei indiferent de greutatea coletului. Aceasta sumă va fi reținută din suma de ramburs conform returului. In cazul in care clientul alege trimiterea coletului cu orice firma de curierat doreste, acesta va fi fara ramburs, iar plata transportului va fi suportata de catre client.

In cazul defectelor (defecte de fabricatie ascunse, deteriorari la transport, functionalitati defectoase, componente lipsa) costul total al transportului va fi suportat de catre noi (Krista.ro)

Si in acest caz instintarea se va face din formularul special creat in contul dvs sau din pagina de contact (http://krista.ro/contact-krista) alegandu-se "Returnare produs/comanda" ca subiect sau, in scris, la adresa de mail: krista@krista.ro.

Exceptari de la dreptul de retragere conform Art.16 din OUG 34/2014:

lit. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid - produsele gonflabile
lit. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator - produsele gonflabile care sunt umflate cu gura, fara o pompa speciala.

Produsele gonflabile beneficiaza de o garantie de 48 ore din momentul primirii coletului (garantie oferita de Krista.ro) - orice sesizare primita dupa aceasta data nu va fi luata in considerare.

CONCILIERE AMIABILA

Pentru cazurile in care nu ati gasit raspuns favorabil sau doriti sa rezolvati orice problema legala aparuta in relatia cu krista.ro va rugam sa folositi adresa de email cristina@krista.ro sau pagina de contact (http://krista.ro/contact-krista) alegandu-se "Conciliere amiabila" ca subiect. In acest caz termenul de raspuns va fi de maxim 3 zile lucratoare.

Informații privind asamblarea sau ambalarea produselor

Dacă ați optat pentru una dintre opțiunile menționate în titlul de mai sus (asamblare sau ambalare cadou), trebuie să vă aducem la cunoștință următoarele:

- la asamblarea produselor, pachetul este desigilat și apoi montat de catre profesioniștii krista.ro.  Atentie! Pot apărea riscuri de deteriorare în urma transportului, produsul aflându-se într-un ambalaj modificat fiind într-o poziție nu tocmai corespunzătoare. krista.ro nu își asumă nici un fel de răspundere în urma posibilelor incidente ce pot apărea pe durata transportului. Pentru acest serviciu se percepe o taxă suplimentară care se regăsește în factura comenzii.

Atenție! Produsele ambalate sunt verificate de către departamentul specializat din cadrul Krista.ro iar in cazul returului contravaloarea pentru acest serviciu nu se returneaza.

Securitate si confidentialitate

Datele pe care le furnizezi la crearea unui cont pe http://krista.ro sunt folosite pe de o parte pentru a te putea identifica si pentru a-ti putea livra produsele comandate cat mai repede si in conditii de siguranta, iar pe de alta pentru a realiza o baza de date care va fi utilizata pentru a va anunta aparitia unor oferte speciale, evenimente importante, modificari in oferta de produse etc. Obligatia ta la momentul inregistrarii pe site este sa furnizezi date adevarate, exacte si complete despre tine asa cum este cerut de formularele de inregistrare ce pot fi gasite pe site; sa mentii si sa innoiesti datele tale de inregistrare atunci cand este cazul.

Toate informatiile tale scrise in formularul de inregistrare (nume, adresa, adresa de e-mail, etc), precum si mesajele private sunt confidentiale si nu vor fi dezvaluite niciodata unei terte parti, exceptie facand cazurile in care legea ne obliga.

SC Crisor Perfect Distribution SRL este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la ANSPDCP sub nr. 28517.

Politica anti-spam

Site-ul http://krista.ro nu incurajeaza spam-ul si va asigura ca datele dvs personale sunt in deplina siguranta dupa inregistrarea in baza noastra de date. Este important de retinut ca http://krista.ro  nu furnizeaza adresa ta de email unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde si nu ofera adrese de email obtinute prin intermediul acestui site. De asemenea, nu divulga adresa ta de email sau adresa postala altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul tau explicit.

Garantia produselor

SC Crisor Perfect Distribution SRL cu sediul social in Bucuresti, Rascoala 1907 nr 11 bl 16 ap 97 sector 2, Bucuresti, nr. De ordine in Registrul Comertului - J40/4967/2009, avand codul unic de inregistrare 25449936 , cont IBAN RO32BREL0002001295630100 deschis la LIBRA BANK sucursala COLENTINA, declara pe propria raspundere, in conformitate cu pevederile O.G. nr.21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii 296/2004 privind Codul Consumului si ale Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, ca produsele comercializate sunt in conformitate cu normele in vigoare ale Comunitatii Europene.

Pentru produsele comercializate, SC Crisor Perfect Distribution SRL acorda o garantie de conformitate in conditiile Legii 449/2003, calculata de la data livrarii produselor, in baza facturii.

MODALITATEA DE ASIGURARE A GARANTIEI DE CONFORMITATE

  • In conditiile Legii 449/2003, vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existent la momentul livrarii produselor.
  • In cazul constatarii lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia cazului in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionate sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de reziliere a contractului privind acele produse, in conditiile Legii 449/2003 (art. 13 si 14).
  • Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile stabilita in functie de gravitatea defectului. Perioada de reparare sau inlocuire a produsului se va specifica in momentul cand cumparatorul preda vanzatorului produsul defect.
  • Lipsa conformitatii produselor trebuie notificata vanzatorului intr-un termen de 3 zile de la data constatarii acesteia. Daca cumparatorul nu il informeaza pe vanzator despre lipsa de conformitate a produsului in termen de 3 zile de la data la care constata acest lucru, el nu mai poate solicita masuri reparatorii.
  • Lipsa conformitatii aparuta intr-un termen de 1 luna de la livrarea produsului este presupusa ca a existat la momentul livrarii acestuia, pana la proba contrara. Daca aceasta lipsa de conformitate a produsului apare dupa aceasta data, consumatorul trebuie sa faca dovada ca acesta a existat inca de la data achizitiei.
  • Produsele beneficiaza de garantie pentru vicii de fabricatie dovedite de baza expertizei efectuate de un organ neutru abilitat.
  • Produsele gonflabile au 48 ore garantie.

 

GARANTIA COMERCIALA

Garantia comerciala este similara ca termen de valabilitate cu garantia de conformitate in functie de produs si incadrarea acestuia in prevederile legale.

Exemplu:

daca avem un produs care, conform garantiei de conformitate, beneficiaza de 24 luni garantie, garantia comerciala va fi de 24 luni de la data livrari.

daca avem un produs care prin natura sa nu are, conform garantiei de conformitate, un termen de garantie mai mare de 14 zile atunci garantia comerciala va fi, conform legii comertului la distanta, de 14 zile de la data receptionari de catre client.

produsele susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si cele ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau de igiena si care au fost desigilate de catre consumaor - produsele gonflabile umflate cu gura, nu cu o pompa speciala, beneficiaza de o garantie de 48 ore.

MODALITATEA DE ASIGURARE A GARANTIEI COMERCIALE

Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire prezentate si manevrarea corecta a produsului. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza unei exploatari necorespunzatoare sau abusive.
In cadrul perioadei de garantie, SC Crisor Perfect Distribution SRL suporta toate cheltuielile pentru repararea sau inlocuirea produsului defect, daca se constata ca defectiunea se datoreaza unor vicii de fabricatie.
Reclamatiile se adreseaza in scris catre SC Crisor Perfect Distribution SRL, prin posta sau email (krista@krista.ro), produsele defecte avand obligatia de a fi insotite de dovada scrisa a cumpararii (factura) si de o descriere a problemei observate (reclamatie scrisa, semnata si datata de cumparator).
Termenul de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la data predarii produsului reparat/confirmarii instiintarii consumatorului despre repararea produsului.

Drepturi de autor (COPYRIGHT)

 Intregul continut al site-ului KRISTA.RO - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Krista.ro (site detinut si administrat de SC Crisor Perfect Distribution SRL) si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul nostru scris a oricaror elemente enumerate mai sus intra sub incidenta legii si se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului krista.ro numai in limitele metionate in prezentul document.

In cazul in care constatati incalcarea drepturilor de autor, sau considerati ca Krista.ro incalca oricare din aceste drepturi va rugam sa ne contactati la adresa admin@krista.ro.